Inloggen Registreren

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Captcha *

Artikelindex

Open de order in osFinancials
Klik op de knop "Plugin Actie" (of op het pijltje ernaast)
Klik op "SendPackage"
Staat er in het veld Datum verzonden een datum, dan is de order verzonden naar Parcelware.

met rechts klikken op order
plugin actie
Send package
Klik op knop "Maak verzending ongedaan"

Open de order
Klik op de knop "Plugin Actie" (of op het pijltje ernaast)
Klik op "SendPackage"
Staat er in het veld Datum geen datum, dan is de order "gereset" voor Parcelware
En kunnen we deze opnieuw aanmelden.
Dit doe je door op de knop "Verwerk nu" te klikken.

Echter zal er mogelijk nog een foute zending in Parcelware staan, deze verwijder je als volgt: Open Parcelware en klik op de menu keuze "Zendingen" en kies voor "Open polling-zendingen".

Als hier in de lijst een foute zending staat kun je deze niet direct verwijderen, maar dien je volgens onderstaande stappen te doen.
Klik op de menu keuze "Zendingen" en kies voor "Polling".

We komen nu in het scherm waarmee automatisch de zendingen welke "door osF klaar gezet worden voor Parcelware" mee geimporteerd worden.

Omdat dit process draait, kunnen we de foute zending niet annuleren.
We gaan dus het process stoppen door op de knop "Afbreken" te klikken.

Bevestig de vraag met "Ja".
Hierna veranderd de actieve knop "Afbreken" in "Starten".<>
Klik nu op de menu keuze "Zendingen" en kies voor "Open polling-zendingen".

Klik nu met de rechter muis toets op de foute zending, en kies voor "Verwijderen".

En de foute zending wordt verwijderd.

Klik nu op de menu keuze "Zendingen" en kies voor "Polling".

EN nu gaan we het process weer starten, zodat de volgende orders weer automatisch geïmporteerd kunnen worden.
Klik op de menu keuze "Zendingen" en kies voor "Polling".