Inloggen Registreren

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Captcha *

Deze plugin is nog in ontwikkeling.

De velden die in de database zitten per product kunnen nu nog niet worden bewerkt vanuit osF. hierin staat vanaf welke tijd en tot welke tijd een artikel is te verhuren en welke tijdseenheid gebruikt wordt ook de initieele tijds eenheid wordt vastgelegt en gebruikt bij een nieuwe invoer.

De plugin zit nu bij de Horeca of Retail kassa.

Met de plugin kunt u artikelen verhuren. Deze kunnen verschillende tijds vlakken hebben en een begin / eind tijd voor verhuur.

 

De kalender geeft de datum aan waar vanaf het grid wordt getekend. daarna de vanaf tijd dan een schuifbalk voor de tijds eenheid. Dan een shuifbalk voor het aantal tijds eenheden in het grid. Het grid bied u overzicht in de te verhuren goederen of ruimtes.

Met view kan een detail venster worden geopend waar de verhuur voor dat artikel op wordt bekeken.

Met add kunt u een nieuwe verhuur toevoegen.

U komt dan in het volgende Scherm.

 

u kunt hier de van / tot datum tijd aanpassen met stappen van de tijdeenheid, (ook door b.v. uw muis wiel).

het maximum aantal beschikbaar tussen deze tijd kunt u laten berekenen.

De omschrijving kan worden gebruikt deze zal als tekst in het grid worden getoond.

U kunt hier ook aangeven aan wie u het gaat verhuren door middel van de Select account knop.

Standaard worden random kleuren toegwezen deze zijn snel aan te passen door een van de voorbeelden aan te klikken die het beste leesbaar is.

Het scherm aan de rechterkant toont de beschikbaarheid voor dat artikel.(als percentage verhuurt wordt het deel rood gekleurd dus 5 van de 10 verhuurt dan is 50% rood 50%wit van het on stock vlak.

Na invoer van meerdere verhuren kan het overzicht scherm de volgende data tonen.

Er is een begin gemaakt met issue waarmee een verhuur document gemaakt kan worden.

Deze is nog in ontwikkeling en heeft feedback nodig om uit eindelijk gerealiseerd te worden.

 

Vanuit hier zouden de retouren van artikelen afgehandeld moeten worden en de facturen die daar uit voort komen.

Deze kunnen dan met de POS worden afgerekend.