Inloggen Registreren

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Create an account

Fields marked with an asterisk (*) are required.
Name *
Username *
Password *
Verify password *
Email *
Verify email *
Captcha *
Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Vraag en antwoord laten we het samen doen.
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

verwerken bankboek geeft melding: Journaal is niet in evenwicht (3.0.6.757) 6 jaren 6 maanden geleden #1743

Waarschijnlijk is het een missende tegenrekening?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

verwerken bankboek geeft melding: Journaal is niet in evenwicht (3.0.6.757) 6 jaren 6 maanden geleden #1737

  • Wouter
  • Wouter's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 2
Fout is inmiddels gevonden: één van de regels had ik in eerste instantie met btw ingevuld, maar later is daar de btw kolom leeggemaakt. Het bedrag werd echter nog steeds weergegeven met btw als de cursor er op stond en zonder als de cursor elders stond. Een klein bugje dus lijkt het.

Was vooral vervelend omdat ik mijn complete bankboek in één keer wilde verwerken (na controle door mijn boekhouder) en dus heel veel regels onder telkens een ander journaaltype heb moeten controleren/verwijderen/uitsluiten... echte blij dat ik het heb kunnen vinden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

verwerken bankboek geeft melding: Journaal is niet in evenwicht (3.0.6.757) 6 jaren 7 maanden geleden #1730

  • Wouter
  • Wouter's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Berichten: 2
Beste forum,

Bij het verwerken van het bankboek (727 regels) geeft OSF een foutmelding. Hij zegt namelijk dat het journaal niet in evenwicht is (foutcode 3.0.6.757). Wat betekent dit? Hij lijkt alle journaalregels correct op te stellen en we kunnen niet ontdekken wat we fout doen.

Waar gaat het mis?

Hoor het heel graag, alvast bedankt!

Groeten Wouter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1